Subject: FW: Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. (TEED-205194)
From: Margit Vähk <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 14:00:11 +0300

Palun aita Peetrit 😊

From: Peeter Uibo <[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 1:47 PM
To: Margit Vähk <[email-masked]>
Subject: FW:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Kas sa saaksid mulle selle tehnovõrkude asjadesse regada? Ma Annega ei saa 
ühendust, aga projekteerijal olevat väga kiire

From: Peeter Uibo
Sent: Thursday, September 26, 2024 2:28 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Registreerimiseks

From: Kartau Marleen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 26, 2024 2:10 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Tere!

Saadan Teile ametliku taotluse kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Marleen Kartau

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5834 6146

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 26, 2024 1:18 PM
To: Kartau Marleen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Tere

Kõik tegevused riigitee kaitsevööndis tuleb TRAM-ga kooskõlastada. Hetkel on 
mul liiga vähe infot, et otsustada projekti koostamise ja selle kk-se üle.

Peeter Uibo

5159766

From: Kartau Marleen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 26, 2024 12:16 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Tere!

Saatsin 30. augustil teavituse Transpordiametile seoses planeeritava 
õhuliini vahetusega 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas (km punktid 
7,28-7,45). Hetkel ei ole vastust saanud. Soovin uurida, kas olemasoleva 
õhuliini asendamisel peab samuti esitama taotluse, või piisab ka e-kirjast?

Lugupidamisega

Marleen Kartau

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5834 6146

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 30, 2024 3:02 PM
To: Kartau Marleen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject:   Automaatvastus Transpordiametist pöördumisele: Elektrilevi OÜ 
projekt LC1668 - õhuliini vahetus 22102 Vorbuse-Kardla teel, Vorbuse külas. 
(TEED-205194)

Tere!

Suur tänu, et võtsite meiega ühendust, saime Teie kirja kätte!

Vastame Teile hiljemalt:

• päringule, tagasisidele, teabenõudele 5 tööpäeva jooksul;
• märgukirjale, taotlusele, selgitustaotlusele, kahjunõudele 30 päeva 
jooksul;
• vaiet menetleme 10 kalendripäeva jooksul;
• elektroonilise mereinfosüsteemiga (EMDE) seotud päringule esimesel 
võimalusel.

Võtame kindlasti ühendust, kui vastamine võtab lubatust kauem aega.

Muretult kohale!
Transpordiameti klienditugi
Tel +372 620 1200
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
E-R 9.00-17.00
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

________________________________________

Dear customer,

Thank you for contacting us, we have received your email!

We will aim to respond:

• to enquiries, feedback and requests for information within 5 working days;
• to memoranda, applications, requests for explanation and claims for 
damages within 30 days;
• administrative complaints will be processed within 10 calendar days;
• enquiries related to the Electronic Maritime Information System (EMDE) 
will be answered at the earliest opportunity.

We will contact you if our response will take longer than promised.

Safe travels!
Customer support of the Transport Administration
Phone: +372 620 1200
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Mon-Fri 09:00-17:00
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

_______________________________________

Здравствуйте!

Спасибо, что связались с нами. Мы получили Ваше письмо!

Мы ответим Вам в течение:

• 5 рабочих дней на запрос, отзыв, информационный запрос;
• 30 дней на информационную записку, ходатайство, ходатайство о получении 
разъяснений, требование возмещения ущерба;
• жалобы обрабатываются в течение 10 календарных дней;
• на запросы, связанные с электронной информационной системой морского 
документооборота Эстонии (EMDE), мы отвечаем как можно скорее.

Если ответ займет больше времени, чем указано выше, мы обязательно свяжемся 
с Вами.

Перевозки без проблем!
Служба поддержки клиентов Департамента транспорта Эстонии
Тел.: +372 620 1200
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Пн.–Пт. 9.00-17.00
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.